STOMATOLOGIE LASER

Laserterapia

Home » Servicii » Stomatologie laser

Laserul este un dispozitiv de ultimă generație, liderul de piață din gama laserelor dioda,
care folosește energia luminoasă pentru tratamente rapide, sigure și cu un confort sporit pentru pacienți.
stomatologie laser

Laserul Biolase Epic X are aplicații multiple

» chirurgia țesutului moale;
» endodonție;
» implantologie;
» terapia durerii, vindecare leziuni aftoase sau herpetice;
» albire dentară – în doar 20 de minute se obține modificarea culorii dentare până la 4-6 nuanțe,
» biostimulare a țesuturilor parodontale.

Avantajele terapiei cu laserul Epic X

» precizie sporită;
» durerea este practic absentă, ceea ce favorizează lipsa anesteziei dentare la cei mai mulți dintre pacienți;
» vindecare rapidă;
» sângerare scăzută intra și postoperator;
» timp de lucru redus;
» terapia durerilor ATM.
stomatologie terapie laser
În tratamentul afecțiunilor parodontale laserul are o putere de penetrare a țesuturilor foarte mare și reușește să realizeze sterilizarea pungilor parodontale chiar și dincolo de limitele terapiei clasice mecano-chimice.
În tratamentele chirurgicale permite realizarea de incizii fără sângerare, cu avataje multiple atât pentru medic (câmp operator cu vizibilitate crescută) cât și pentru pacient (confort sporit și vindecare rapidă).
În tratamentele de albire: efecte rapide (tratamentul este cu 60% mai rapid decât tratamentele clasice de tipul lampă cu plasmă), accentuate, cu frecvență foarte scazută a sensibilității dentare.

Te poți programa acum la una din cele 2 locații

După trimiterea formularului veți fi contactat de echipa Dentaplus pentru a va confirma ziua și ora programării.

andrei constantinovici doctor stomatolog

Ce spun clienții noștri